[O1] Po spokojnej jeździe 3100rpm puszcza chmure przy depnię

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kopik
    Classic
    • 2010
    • 8

    [O1] Po spokojnej jeździe 3100rpm puszcza chmure przy depnię

    supcio napisz co to za firma :wink:
    kopik octavia 2 1.9 afb kombi
  • Space99
    Rider
    • 2008
    • 275
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [O1] Po spokojnej jeździe 3100rpm puszcza chmure przy depnię

    Jak w temacie ...
    Jade sobie spokojnie autostradką 140-150km/h i nie widać w lusterku żeby coś się działo ale jak po ponad minucie takiej jazdy zapodam w deche to chmura dymu w lusterku... raczej czarnego. Przy prędkościach do 120-130 raczej nic takiego się nie dzieje lub w mniejszym stopniu (nie zauważalne w lusterku), również dynamiczna jazda typu przyspieszanie, zwalnianie... tylko po spokojnej jeździe taki numer.
    Normalnie nie widać żeby kopcił, awaryjnego nie łapie ale wydaje mi się słaba w okolicach 2900rpm i więcej w stosunku do dołu który ciągnie bardzo ładnie.

    Temat takiego kopcenia obserwuje dość długo ale dopiero teraz zauważyłem w jakich konkretnie sytuacjach to się dzieje. Nic więcej w tym silniku się nie dzieje.

    Coś zlogować pewnie by się przydało... tylko co konkretnie. Chyba że ktoś ma pomysł co się dzieje.
    pozdrawiam Marcin

    Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

    Komentarz

    • dominik9420
      L&K
      • 2012
      • 1136

      #3
      diesel kopci, diesel czadzi...
      Najlepiej byłoby podpiąć pod kompa, bo mogą to być wtryskiwacze, jak i zły kąt wtrysku
      Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
      Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
      Pozdrawiam i Szerokości!
      Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
      http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

      Komentarz

      • Space99
        Rider
        • 2008
        • 275
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        ... kąt jest dobry (49-50). w tamtym roku ustawiałem przy okazji wymiany N108 na pompie.
        pozdrawiam Marcin

        Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

        Komentarz

        • dominik9420
          L&K
          • 2012
          • 1136

          #5
          obawiam się, że wtryskiwacz/wtryskiwacze "leją"
          Podjedź do jakiegoś speca od Diesla niech sprawdzi na urządzeniu.
          Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
          Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
          Pozdrawiam i Szerokości!
          Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
          http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Zanim pojedziesz do speca ktory wyrwie Ci wtryskiwacze... wykonaj komplet logów statycznych i dynamicznych.
            Raczej stawiam na braki w powietrzu niż "lejace wtryski".
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • Emef
              Ambiente
              • 2011
              • 123

              #7
              Ja również stawiam na coś z powietrzem.

              N75 ? Przypływka ? sprawdzaleś ?miałem podobne objawy.
              moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              Komentarz

              Pracuję...